Živý Boh svätcov. Mŕtvy Boh súčasnosti. Slonie kly a kosti. Neuróny trochu inak. Klinická smrť. Kóma niekoľko rokov. Kultové objekty. Fosílie a skameneliny.

Pokračujem v prieskume svätcov jednotlivých najvýznamnejších náboženských systémov, do ktorých patrí aj hinduizmus. Úsilím je snaha čo najpragmatickejšie pochopiť a odhaliť náboženské zákonitosti, ktoré by viedli k vlastnej náboženskej praxi a tou je cesta k živej forme Boha v nás samotných.

V prípade, ktorý tu opisujem, som znova nemohol aktivizovať mŕtve informačné pole, pretože v Indii je prax spopolňovania mŕtvych tiel, čím sa znehodnocuje identický záznam z pozostatkov. Zostáva však záznam z miest, kde dotyčná osoba žila a fungovala.

Napájam sa na miesta, kde žila táto svätá osoba. Prežila útok dravca, ktorý ju doriadil až na hranicu smrti. Dotyčná osoba sa z kómy prebrala až po niekoľkých rokoch. Neurónové oblasti sa pomenili dostatočne. Objavili sa tu symboly fosílnych pozostatkov, ktoré dotyčného svätca inšpirovali do tvorby rôznych náboženských predmetov, ktoré sa stali súčasťou náboženských chrámov.

Svätý tvorca nevytvoril nikdy nič, čo by si želal on sám. Vždy sa pýtal týchto fosílnych pozostatkov, čo má stvárňovať a aké rituály má pri kostených sochách prevádzať. Ako býva zvykom, tak to boli rôzne sexuálne obrady, ktorých cieľom nebol sex, ale vyvolanie zvláštnych stavov mysle.

Náboženské symboly chceli, aby vyrábal sošky božstiev pre jednotlivé osoby samostatne. Tak isto vyrábal postavičky k úmrtným rituálom a k rituálom pri narodení. Nikdy nevyrobil niečo na želanie zákazníka. Tomu sa striktne bránil.

Znovu všetko vraciam do pôvodného stavu a nechávam spomienky na tohto svätca prejsť do kľudu daného miesta.

Pridaj komentár