Sugeratívne oživené rituály rôznych prírodných národov a ich najlepších šamanov. Budeme spoločne sledovať, ako sa prírodní šamani uvádzajú do tranzových stavov a dosahujú zvláštne schopnosti, ktoré využívajú v prospech svojho kmeňa.

1. Šaman kmeňa Amahuaca. Sugeratívne sa prenášame na miesto pôsobenia tohto šamana, ktorý žil v minulosti. Aktivizujeme informačný záznam o jeho osobe. Vnímame ho v koži geparda a rituálne miesto, kde bude robiť obrad, očisťuje krídlom určitého vtáka. Potom si z čerstvej rastlinky, ktorá sa podobá mliečniku, vytvorí napoj a tento vypije v určitej koncentrácii. O chvíľu prichádza tranz a objavuje sa duch bylinky, ktorý mu poradí, aká bylinka ho vylieči a kde rastie.

2. Šaman kmeňa Campa. Znovu aktivizujeme informačné polia ďalšieho šamana a sugeratívne sa snažíme prežívať to, čo dotyčný šaman. Oblečený je v listoch bambusu. Postupne si do krvi doškriabe niektorú časť tela. Do misky si pripravil vhodne nariedený hadí jed a hadiu krv. S týmto roztokom si natiera doškrabanú časť tela. Z hada získava zvláštne liečiteľské schopnosti. Začína liečiť členov svojho kmeňa.

3. Šaman kmeňa Conibo. Znovu oživujeme miesto konania rituálov a bioenergeticky aktivizujeme vlastné sugeratívne predstavy. Dotyčný šaman dokázal krotiť divé zvieratá a sám si ich choval pre rituálne účely. Prichádza na obetné miesto, zabíja vtáka a natiera sa jeho krvou. Po chvíli upadá do tranzu a cez ducha v zvierati dokáže veštecky vnímať, čo sa deje v iných kmeňoch okolo jeho územia.

4. Šaman z kmeňa Cashinawa. Znovu sa uvádzame do vhodného sugeratívneho stavu. Zároveň kumulujeme bioenergiu Reiki a presúvame sa vedomím do oblasti, kde sa dotyčne udalosti odohrávali. Vciťujeme sa do šamana, ktorý si do tela napicháva drobné kúsky dreva namočené do rôznych jedov či už zvieracích alebo rastlinných. Touto technikou sa dostáva do tranzového stavu a vidí duchov, ktorí mu ukážu miesto výskytu rastliniek a zvierat v širokom okolí.

Pridaj komentár