Tento príspevok pojednáva o tom, ako si vybudovať vo vlastnej mysli mentálny program na chudnutie pomocou kreslenia schudnutej a fyzicky príťažlivej postavy.
Pri chudnutí alebo udržaní dosiahnutej váhy je dobré brať ohľad na niekoľko aspektov. Ide o to, že chudnutím by nemalo dôjsť k zhoršeniu zdravotného stavu a malo by sa postupovať, tak aby pôsobilo liečivo. Napríklad vynechanie určitej potraviny pri chudnutí asi tak na mesiac má blahodárny vplyv na chudnutie. Dlhšia absencia niektorej zložky potravy môže spôsobiť chorobnosť. Každý mesiac môžeme vynechať postupne mäso, potom chlieb, potom cukor a sladkosti, potom syry a mlieko, potom alkohol a podobne. No pri chudnutí treba zohľadniť aj fyzickú stránku a celkovú kondíciu. Diéta postavená iba na hladovaní môže viesť k zníženiu pracovnej výkonnosti a celkovej slabosti. Bude rozumné likvidovať prebytočný tuk práve pohybom rôzneho druhu ako je chodenie peši, plávanie a prípadne posilňovanie. Teda kontrolujete množstvo jedla a kalórie držíte pod kontrolou fyzickým pohybom. Je to výhodnejšie, lebo nie ste malátny a nadobúdate alebo obnovujete silu svalov a chuť byť fyzicky výkonný. K týmto dvom formám stráženia kilogramov je rozumné pridať aj psychickú zložku tak, aby bola túžba žravosti pod kontrolou. Osobne uplatňujem už všetky tieto tri prvky pri strážení a zhadzovaní kilogramov. Vráťme sa k psycho tréningu pri chudnutí. Tu je základom potreba zobrať prebytočné kilogramy ako chorobný stav a nutnosť sa vlastne liečiť. Obezita musí byť zobratá vážne a práve postoj, že tučnota je choroba dobre pomáha. Pokiaľ má niekto neúnosnú nadváhu, tak mentálnemu programovaniu sa musí venovať aj niekoľko hodín denne. Bez týchto hodín to nebude dobre fungovať. Zoberte si na pomoc spomienku na školu a vyučovací program, ktorý stojí na rozvrhu hodín. Ako prvá hodina pri mentálnom chudnutí by mala byť kresba vlastnej postavy. Najprv si zoberte fotografiu, kde ste boli chudí a tiež fotografiu, na ktorej ste tuční. Pokiaľ nemáte fotografiu, kde ste tuční, stačí nájsť fotografiu tučného človeka, kde jeho hlavu vymeníte za fotografiu svojej hlavy. Zoberiete ceruzku a začnete sám seba kresliť v chudom stave. Vôbec nezáleží na tom, že neviete kresliť. Veď sa to nebude vystavovať. Každý deň nakreslite niekoľko svojich postáv. Potom si zavriete oči a spomínate na chvíle, keď ste mali nadváhu. Skúste vydýchnuť a zadržať dýchanie. V takomto stave skúste svoju tlstú postavu vymazať a nakresliť miesto nej vo svojej hlave svoju postavu ako chudú. Neustále kreslite a to celé mesiace. Neustále zdokonaľujte kresbu svojej chudej postavy. Postavu seba kreslite zo všetkých strán a v rôznych životných situáciách. Takéto mentálne kreslenie je výborná technika, ako prinútiť svoju myseľ, aby aktívne podporovala vaše chudnutie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.