V rámci každodenných cvičení som zaviedol niekoľko inovácií. V jednom dni cvičím cvičenia posilňujúce stabilitu v rôznych pozíciách stoja na jednej nohe. V stoji na jednej nohe prevádzam cvičenie tak, aby som dokázal udržať stabilitu aj v náročnejších situáciách, napríklad na zľadovatených chodníkoch. V druhom dni cvičím cvičenia ohybnosti a pružnosti tak, aby svaly okolo mojich kĺbov umožňovali primeranú ohybnosť z hľadiska veku. Niekedy ma po cvičeniach svaly pobolievajú, ale celkovo sa ohybnosť navracia. Ďalší deň cvičím cvičenia s činkami zamerané na rýchlosť prevedenia daného cvičenia. Nie je dôležitý počet, ale rýchlosť prevedenia. Po cvičeniach mávam stále dlhšie chuť robiť všetko rýchlejšie. V ďalšom dni cvičím statické stuhnutie svalov až do pocitu bolesti. Tak isto cvičím s ťažšími činkami. Tu ide o snahu cvičiť čo najpomalšie a v niektorých pozíciách držať činku dlhšiu dobu nepohnute, koľko to vydá. Tiež mám pocit návratu chuti pracovať dlhšie a intenzívnejšie.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.