Spomienka na najlepších zasväcovateľov do vešteckých výkonov. Rituál a mágia toho, kto zasväcuje. Hypnotické ťahy. Prenesenie energetických objektov do aury zasvätenej osoby. Vzývanie ducha veštectva do aury zasvätenej osoby. Zasväcovateľ vo vedomí šamana spriazneného s prírodou. Zasväcovateľ sa koncentruje do miechy, vytvára aurický obal. Riadi sa pokynmi historického zasväcovateľa, ktorého cíti v sebe.

Osoby na zasvätení sa venujú fyzickým rituálom, ktoré majú vytvoriť vhodné naladenie na rituál zasvätenia. Výrobu vhodných magických konštrukcií som opísal v predchádzajúcom článku. Ja ako zasväcovateľ sa musím pripraviť na zasväcovací obrad iným rituálom ako osoby, ktoré budú do veštectva zasvätené.

Zasväcované osoby prevedú špeciálny magický rituál a počas zasvätenia nehybne sedia, pokiaľ im nebolo zámerne povedané, aby vykonávali nejakú špecifickú činnosť.

Pri zasvätení do veštectva cez energie zo živých zdrojov, a to hlavne na ľudské energie, som robil zasvätenie pod vplyvom rituálu, pri ktorom som mal v ruke kus kože a kus hovädzieho mäsa. V druhej ruke obrázok pavúka. V blízkosti na stole bola nádoba s mäsom. Zasväcované osoby som spojil s energiami práve zabitých zvierat, aby som kopíroval originál šamanské zasvätenie, kde sa zabilo zviera. U zasväcovanej osoby som robil energetické zasvätenie špeciálnymi ťahmi, pri ktorých som dotyčnú osobu hypnotizoval. Potom som otváral ľudské vedomie, kde aura je iba 2 centimetre od tela, ďalej vedomie šamana, kde je aurický obal asi 50 centimetrov od tela. Potom som otváral vedomie cicavcov v brušnom mozgu, kde je aura ako lúče svetla. Potom vedomie v gangliách okolo orgánov tela, vedomie nižších živočíchov. Aurický obal ako guľovité objekty veľkosti futbalovej lopty. Nakoniec vedomie buniek a jednobunkových organizmov. V aure sa objavovali drobné bioenergetické guličky.

Bežne sú tieto objekty nedostupné ľudským zmyslom a treba sa stať aurickým senzibilom pre aktivity v aurickom obale okolo fyzického tela.

Nasledovala fáza, kde som do aury vkladal energetický zhustený magický objekt, ktorý si každá zasväcovaná osoba vytvorila sama. Vkladal som ho do každej úrovne. Zároveň som presúval do aury zasväcovanej osoby objekty, ktoré majú pomáhať odsávať energie počas vešteckého výkonu. Zároveň som upratoval pochody v hlave a napájal som veštecké schopnosti na bioenergie živých zdrojov ako sú ľudia, zvieratá, rastliny a mikroorganizmy.

Nasledovalo druhé zasvätenie, ktoré sa podobalo prvému zasväteniu s tým, že som otváral veštecké schopnosti cez zemské magmatické polia. Všetko sa opakovalo ako v predošlom prípade. Iba všeobecné aurické božstvo alebo ducha som ťahal z magmatického jadra do všetkých úrovní ľudského vedomia. V tomto prípade som mal v ruke kosť s hovädzím mäsom a na hrudi som mal na drôtiku zavesený kameň.

Nasledovalo tretie zasvätenie a to do stavu astrálneho, alebo inak povedané klinického veštectva. Možno hovoriť aj o kataleptickom stave takého stíšenia všetkých funkcií v tele, aby došla zasväcovaná osoba na okraj fyzickej smrti. Vtedy dotyčná osoba vstupuje do energií iných osôb alebo magmatických energií. Robil som rituál, pri ktorom som mal za pásom nôž, drievka, pierka. Po miestnosti boli rozložené veľké kamene. Všetko prebiehalo ako pri dvoch predchádzajúcich rituáloch, ale tentoraz som do aury dostal všetky druhy odrazu svetla od hladkých lesklých plôch ako je voda, kov, minerál, zrkadlo a prebleskovanie svetla v korune listnatých stromov.

Po prestávke som robil zasväcovacie rituály do magických schopností komunikácie s aurou. Teda už sme zistili, že treba v aure vytvoriť objekty na odsávanie energie, ale zároveň vytvoriť bioenergetické objekty a zároveň objekty, ktoré budú robiť vhodné magické rituály za veštca samotného. Veštec, ktorý je v šamanskom vedomí, sa nemusí starať o to, či odsáva energiu z aury a zo seba. A tak isto sa nevenuje vytváraniu vhodných magických rituálov. V šamanskom vedomí sa môže venovať výhradne samotnému vešteckému výkonu.

Použil som 7 zasväcovacích rituálov. Pri každom som aktivizoval spomienku na vhodného zasväcovateľa. Zároveň som v aure rukami neustále vykresľoval drobné pohyby rukou a prstami. Tieto by som mohol nakresliť ako dráhu pohybu. Nešlo o žiadne magické znaky, ale o poznačenie magického pohybu.

Zasväcované osoby robili vhodné magické rituály a robili rukami neustále drobné pohyby, ktoré zaznamenávali pomocou ceruzky ako dráhu pohybu. Robil som za sebou tieto rituály a neustále som robil rukou jemné a nenápadné magické pohyby. Dráhu pohybu som niekoľkokrát kreslil aj na šaty zasväcovanej osoby.

Použil som tieto rituály: v ruke som držal zviazané drevené paličky a robil neustále drobné mikropohyby prstami. V ruke som mal praveký zub zvieraťa a zase som v aure kreslil drobné pohyby. Pri treťom rituáli som mal v kovovej nádobe čerstvé slepačie vajce. Znovu som vykresľoval všade drobné magické pohyby. V ďalšom, už štvrtom zasvätení, som znaky kreslil na šaty zasväcovaným osobám. Pri piatom rituáli som nad sviečkou pálil hovädzie mäso a znovu som všade rukami kreslil drobné tvary.

Cieľom tohto zasvätenia bolo dostať do aury čo najviac magických mikropohybov ruky a zakresliť dráhu pohybu bioenergeticky. V niektorých prípadoch som mal do seba zosatých viacerých zasväcovateľov z danej oblasti.

 

VIAC OBRÁZKOV NÁJDETE V GALÉRII ZASVÄTENÍ – VEŠTECTVO 4B.

 

Pridaj komentár