MARKETINGOVÝ MIX „ČAS“
Neustále skracovanie času na realizáciu jednotlivých činností organizácie.
Organizácia si začne uvedomovať: „Čas sú peniaze.“ Začne sa záujem o to, aký čas treba na tú ktorú operáciu prevádzanú v rámci organizácie. Zaháji sa skúmanie jednotlivých operácií z hľadiska času. Koľko trvá vývoj určitého produktu a ako ho možno urýchliť? Koľko času treba na výrobu nového produktu a ako skrátiť potrebný čas na jeho výrobu? Koľko času trvá, než sa výrobok dostane k spotrebiteľovi? Koľko času venuje organizácia vzdelávaniu svojich ľudských zdrojov? Kde možno ľudskú prácu nahradiť strojovou prácou? Ktoré účtovné úkony by mohol robiť počítač na základe nového programového vybavenia? Takto si organizácia začína uvedomovať zmysel logiky času.
MARKETINGOVÝ MIX „ZÁKAZNÍK“
Neustále sledovanie požiadaviek zákazníkov a ich dokonalejšie napĺňanie.
Organizácia si začne uvedomovať „Zákazník náš pán.“ Začne sa záujem o to, čo si zákazník myslí. Vytvorí sa snaha šetriť čas zákazníkov. Vytvorí sa snaha o lepšiu informovanosť zákazníka. Vytvorí sa snaha o pohodlie zákazníka. Vytvorí sa snaha o maximálne seriózny vzťah k zákazníkovi tak, aby sa stal dlhodobým zákazníkom. Vytvorí sa snaha, aby zákazník dostával produkty, ktoré sú spoľahlivejšie a čo najlacnejšie. So zákazníkom sa buduje osobný vzťah. Vytvorí sa snaha nesúperiť so zákazníkom, ale spolupracovať. Čo náš zákazník potrebuje, aby bol s našou organizáciou spokojný?
MARKETINGOVÝ MIX „NÁKLADY“
Neustále sledovanie a vyhodnocovanie všetkých nákladov a ich efektívnejšie využitie. Za menej viac, no nie za každú cenu.
Organizácia si začne uvedomovať: „Nakupovať čo najlacnejšie.“ Začne sa vytvárať rozumný tlak na všetky vstupy organizácie s cieľom, aby nebolo nikomu ľahostajné, kde a za akú cenu sa nakupuje. Vytvára sa tlak na vedomie ľudí, že pred nákupom treba zistiť a zvážiť cenové ponuky, ktoré poskytuje trh. Ďalej sa musí vytvoriť vedomý tlak na predávajúceho, aby neustále znižoval ceny. Uvažuje sa aj o množstve nakúpeného tovaru a cenovej výhode. Nejde tu o šetrenie za každú cenu, ale vytvorenie stáleho tlaku na výdaje jednotlivých položkách.
MARKETINGOVÝ MIX „TRŽBY“
Neustály a trvalý nárast tržieb. Plynulé a rozumné narastanie tržieb. Naplánovanie tržieb, realizácia a kontrola plnenia.
Organizácia si začne uvedomovať: „Tržby musia mať trend k neustálemu a pozvoľnému rastu.“ Pre rozumný a dlhodobý vývoj organizácie nie sú žiadúce prudké nárasty a poklesy tržieb. Výhodné sú zdroje tržieb, ktoré sú dlhodobo trvalé a stabilné. Tržby narastajú najčastejšie rozširovaním teritória do nových územných oblastí, alebo v danom teritóriu realizujeme nový produkt. Možná je aj vzájomná kombinácia tržnej stratégie.
MARKETINGOVÝ MIX „PRODUKT“
Určitý spôsob sledovania produktov organizácie a ich parametrov. Pravidelné a trvalé hodnotenie čo najväčšieho množstva ukazovateľov jednotlivých produktov.
Organizácia si začne uvedomovať, že: „Každý produkt raz určite zdochne.“ Začne sa záujem o sledovanie životnosti jednotlivých produktov. Ako urýchliť príchod nového produktu na trh? Ako oznámiť príchod produktu na trh? Čo robiť so starým produktom na trhu, aby novému produktu nezavadzal? Akú uvádzaciu cenu produktu prisúdiť? Ako sledovať a určiť, kedy je čas na zavedenie nového produktu na trh?
MARKETINGOVÝ MIX „MAXIMALIZÁCIA“
Všetko robiť čo najrýchlejšie, najlacnejšie, najziskovejšie, najmodernejšie a najdokonalejšie.
Organizácia si začne uvedomovať: „Ideme nadoraz.“ Začne sa záujem o to, aby sa všetka činnosť organizácie robila čo najlacnejšie, čo najrýchlejšie, čo najziskovejšie, čo najmodernejšie, čo najdokonalejšie, čo najlepšie. Sleduje a vyhodnocuje sa každý „mikromilimeter“ činnosti organizácie. Neustále sa hľadá, vyvoláva zmena a dosahuje sa strop dokonalosti.
PSYCHOTRONICKÁ PORADNA
REKLAMA: Pokiaľ chcete so mnou komunikovať, pošlete mi e-mail na túto adresu: sasapueblo@meditacia.sk
https://cimax.sk/lieky/kontakt
Pokiaľ chcete, aby som vašu žiadosť spracoval rýchlejšie,
tak prosím vyplňte si základný dotazník – ten si nájdete tu:
https://cimax.sk/lieky/zakladny-dotaznik
Mojou snahou je odpovedať do jedného dňa.
Nasleduje bezplatné vypracovanie zdravotného profilu.
Profil má okolo 80 položiek, ktoré vyhodnotím.
DIAGNOSTIKA
Vášho zdravia a chorobnosti sa deje veštecky
a na diaľku. Teda nemusíte ísť nikde fyzicky. Funguje to tak, že k vášmu menu a priezvisku prikladám v hlave obrázky chorôb. A ten obrázok, čo sa objaví a nechce odísť, je stav vášho tela a orgánov.
Vypracovanú diagnostiku vám pošlem do e-mailu.
KONZULTÁCIA
Nasleduje bezplatná konzultácia, ako by bolo rozumné liečiť sa.
Pokiaľ máte vážny zdravotný alebo psychický stav, požadujem účasť lekárov.
Pokiaľ sa dohodneme, tak vám vypracujem návrh, ako podporiť vaše zdravie. To je už platená oblasť. Nebojte sa nejakých vysokých cien za moje služby. Vieme sa dohodnúť. A pokiaľ ste vo finančnej núdzi, tak vám môžem dohodnúť nízky poplatok.
KONTROLA
V cene vypracovaného programu uzdravenia je asi 5 kontrol, ako vaša liečba prebieha. Kontrola beží na diaľku vešteckými technikami.
DIAĽKOVÁ LIEČBA
K diagnostike a návrhu ozdravenia a kontrol dávam zase bezplatne rôzne druhy diaľkovej energetickej liečby. Počas ozdravenia za mesiac dostanete asi 9 diaľkových zásahov.
SKYPE
Je možnosť aj konzultácií cez Skype. Samozrejme, tieto služby sú spoplatnené. Ide o spoločný rozhovor, ale môžem praktizovať aj niečo na spôsob sugeratívneho pôsobenia na vaše ozdravenie. Mám silne hypnotický hlas.
SOBOTA RÁDIO
Pokiaľ nemáte záujem o spoločné Skype, máte možnosť počuť môj hypnotický a liečivý hlas každú druhú sobotu na tejto adrese: https://forumzdravie.sk/onlinesasapueblo/program-radia-sasu-puebla/
Môžete sa tam nahlásiť do chatu alebo iba z domáceho prostredia nepozorovane počúvať, liečiť sa alebo rozjímať. Je to všetko bezplatné. Keď nestíhate online vysielanie, zostane tam zvuková nahrávka a môžete si ju vypočuť neskôr.
MEDITÁCIA
Je možné so mnou aj spoločne každý deň meditovať. Na Skype medituje viac osôb alebo je možné dohodnúť osobnú meditáciu.
Tieto služby sú spoplatnené.
E-mail: sasapueblo@meditacia.sk
KVALITA
Venujem sa alternatívnej medicíne a liečiteľstvu. Neustále študujem všetky oblasti medicíny. Robím alternatívnu medicínu a liečiteľstvo do všetkých oblastí zdravia. To nerobí žiadny iný liečiteľ. K diaľkovému veštectvu je potrebné vypestovať si množstvo mimoriadnych schopností veštca, ale aj senzibila a liečiteľa.
Presvedčte sa o mojich schopnostiach. Určite vás nesklamem.
INÉ INFORMÁCIE
Pokiaľ chcete niečo špeciálne ako partnerský profil, špecializované meditácie, špeciálnu liečbu na diaľku a diagnostikovanie na diaľku, tak napíšte do mailu: sasapueblo@meditacia.sk