online SAŠA PUEBLO CHAT fórum

pozadie-2 

mail2myradio3chatradioyoutube

meditácia so sašom REIKI PYRAMÍDA FRAKTÁL

ŽIVÁ PREDNÁŠKA: Seriózny výskum reiki na základe testovania a overovania. Spoznávanie reiki systémov po celom svete. Aktuálne sa budeme venovať reiki liečbam a zasväteniam na diaľku.

KĽÚČOVÉ SLOVÁ: reiki, SRT – reiki, techniky liečby cez reiki, reiki ako zasvätenie na diaľku, reiki ako duchovná cesta, techniky aplikované v reiki.

PONUKA: Účastník sa môže cez CHAT prihlásiť pod súkromnou značkou a môže meditovať. Saša Pueblo s účastníkmi prevedie koncentračné cvičenia a bezplatné zasvätenia do REIKI PYRAMÍDA FRAKTÁL.

OBRÁZKY FRACTAL PYRAMID
https://www.google.com/search?&q=FRACTAL+PYRAMID&tbm=isch&
ALBUM REIKI PYRAMÍDA FRAKTÁL
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.6945502645497170&type=3
VIDEÁ FRAKTÁLY – RELAX PUEBLO
https://www.youtube.com/playlist?list=PL2bV_d_MOAsKSh1plGkkQxG5cs0ve9u3k

KOLEKCIA 23 VIDEÍ PYRAMÍDA FRAKTÁL

Pokiaľ sa vám video nespustilo, kliknite si prosím na youtube adresu:
https://lnk.sk/ont1

1. ZVUKOVÁ NAHRÁVKA K VIDEÁM
https://youtube.com/live/UF5BnJZQ0Sc
Nahrávka bude k dispozícii už v sobotu 16.12.2023 o 10:10 hod. a potom tu zostane natrvalo. 
Kliknite si prosím na adresu a vypočujte si prednášku k tejto téme.

VIDEÁ FRACTAL PYRAMID
https://www.youtube.com/watch?v=Y6qxlt63rOg 
https://www.youtube.com/watch?v=PW1P0vFh7Jc 
https://www.youtube.com/watch?v=lSSyIHuzCIQ
https://www.youtube.com/watch?v=aCxnVrHS7dc
https://www.youtube.com/watch?v=IZHiBJGcrqI
https://www.youtube.com/watch?v=PLht7KfTzk0
https://www.youtube.com/watch?v=-Bz2onW2YHQ 
https://www.youtube.com/watch?v=fiQcYsWF3Ew
https://www.youtube.com/watch?v=tWsA_hGZYKA
https://www.youtube.com/watch?v=QsMvoui5WlQ
https://www.youtube.com/watch?v=wgZYKFKZSeU
https://www.youtube.com/watch?v=IGlGvSXkRGI

https://www.youtube.com/watch?v=KJ2xX5DbX3k
https://www.youtube.com/watch?v=2ZRIwweELKk
https://www.youtube.com/watch?v=wgZYKFKZSeU
https://www.youtube.com/watch?v=LD-S-7ZHgmI
https://www.youtube.com/watch?v=WFtTdf3I6Ug
https://www.youtube.com/watch?v=RU0wScIj36o
https://www.youtube.com/watch?v=Ec8Q1q9cbbo
https://www.youtube.com/watch?v=Nr0FGZYw6Ys
https://www.youtube.com/watch?v=P5EkdJRtF-4
https://www.youtube.com/watch?v=d-dI_pu_Z0g
https://www.youtube.com/watch?v=ciAT0xF78Rw
https://www.youtube.com/watch?v=7eXuLb7SoCk
https://www.youtube.com/watch?v=YvIqu7_hVFA

FRAKTÁL AKO NEKONEČNO V EZOTERIKE.

Nekonečno
Nekonečno (∞) je abstraktný pojem, ktorý označuje kvantitu niečoho, čo je také veľké, že nemá koniec, typicky sa nedá spočítať, zmerať a ak áno, tak je väčší ako každé konečné číslo. Nekonečno má dôležité miesto v matematike (najmä v geometrii a teórii množín). Nekonečno vyprovokovalo mnohé úvahy aj vo filozofii a teológii.
https://en.wikipedia.org/wiki/Infinity

Symbol nekonečna
V matematike sa symbol nekonečna najčastejšie používa na vyjadrenie potenciálneho nekonečna. V modernej mystike sa symbol nekonečna často stotožňuje s obrazom Uroborosa – hada požierajúceho vlastný chvost. Symbol ∞ pre nekonečno zaviedol anglický matematik John Wallis v 17. storočí.
https://en.wikipedia.org/wiki/Infinity_symbol

FRAKTÁL – ZAKLADATELIA
K významným zakladateľom fraktálov patria Helge von Koch, Wacław Sierpiński, Michael Barnsley, Georg Cantor, Hermann Minkowski, Karl Menger, Scott Draves, Stanislav Ulam, John von Neumann, Blaise Pascal.

Helge von Koch
Niels Fabian Helge von Koch bol švédsky matematik, ktorý dal meno slávnemu fraktálu známemu ako Kochova snehová vločka, jednej z prvých opísaných fraktálových kriviek.
https://en.wikipedia.org/wiki/Helge_von_Koch

Wacław Sierpiński
Wacław Franciszek Sierpiński bol poľský matematik. Pracoval najmä na teórii množín, teórii čísel a topológii. Dnes je známy predovšetkým vďaka trom známym fraktálom, ktoré nesú jeho meno: Sierpinský trojuholník, Sierpinský koberec a Sierpinský krivka, tiež je po ňom pomenovaná huba Sierpinského-Mengera.
https://en.wikipedia.org/wiki/Wac%C5%82aw_Sierpi%C5%84ski

Michael Barnsley
Michael Fielding Barnsley je britský matematik, výskumník a podnikateľ. Je známy svojou prácou na fraktáloch a svojou činnosťou v oblasti kompresie fraktálov. V tejto technológii získal rôzne softvérové ​​patenty. Barnsley pracoval na fraktáloch a iterovaných systémoch. Vďačíme mu najmä za Kolážovú vetu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Barnsley

Georg Cantor
Georg Cantor matematik, zohral kľúčovú úlohu pri vytváraní teórie množín, ktorá sa stala základnou teóriou v matematike. Cantor stanovil dôležitosť korešpondencie jedna k jednej medzi členmi dvoch množín, definovaných nekonečných a dobre usporiadaných množín a dokázal, že reálne čísla sú početnejšie ako prirodzené čísla. https://en.wikipedia.org/wiki/Georg_Cantor

Hermann Minkowski
Hermann Minkowski bol nemecký matematik židovského pôvodu, ktorý vytvoril geometrickú teóriu čísel a používal geometrické metódy na riešenie zložitých problémov v teórii čísel, matematickej fyzike a geometricky interpretoval špeciálnu teóriu relativity pomocou Minkowského časopriestoru.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hermann_Minkowski

Karl Menger
Karl Menger bol rakúsko-americký matematik. V matematike Menger študoval teóriu algebier a teóriu dimenzií kriviek a oblastí s nízkou pravidelnosťou, v teórii grafov sa mu pripisuje Mengerova veta. Okrem matematiky má Menger značné príspevky k teórii hier a spoločenským vedám. Známym sa stal predovšetkým vďaka tzv. mengerovej hube, ktorá je podľa neho pomenovaná.
https://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Menger

Scott Draves
Scott Draves je vynálezcom fraktálových plameňov a vedúcim projektu distribuovaných počítačov Electric Sheep. Tiež vynašiel syntézu textúr založenú na patchoch a publikoval prvú implementáciu tejto triedy algoritmov. Je tiež videoumelcom a vynikajúcim VJ.
https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Draves

Stanislav Ulam
Stanisław Marcin Ulam bol poľsko-americký matematik a jadrový fyzik. Objavil koncepciu bunkového automatu, vynašiel metódu výpočtu Monte Carlo a navrhol jadrový pulzný pohon.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Ulam

John von Neumann
John von Neumann maďarský fyzik, integroval čisté a aplikované vedy a významne prispel k mnohým oblastiam vrátane matematiky, fyziky, výpočtovej techniky, zavádzal alebo kodifikoval koncepty vrátane bunkových automatov.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_von_Neumann

Blaise Pascal
Blaise Pascal bol francúzsky matematik, fyzik, vynálezca, filozof a katolícky spisovateľ.
Jeho najskoršia matematická práca bola o kužeľosečkách, napísal významné pojednanie na tému projektívnej geometrie vo veku 16 rokov. Vytvoril tiež významné diela v oblasti fyziky, matematiky, teológie, upravil mechanickú kalkulačku, založil projektívnu geometriu a spolu s inými rozvinul matematickú teóriu pravdepodobnosti.
https://en.wikipedia.org/wiki/Blaise_Pascal

SYSTÉM ITEROVANÝCH FUNKCÍ
V matematike je systém iterovaných funkcií ( IFS) jednou z metód konštrukcie fraktálov. Takto vzniknuté fraktály sú zjednotením niekoľkých kópií seba samého, z ktorých každá je transformovaná inou funkciou zo systému. Tieto funkcie sú kontrahujúce, t.j. obraz pri tejto funkcii je „menší“ ako jeho vzor. Celý fraktál je teda zložený z menších kópií seba samého, ktoré sú tiež zložené z menších kópií seba samého, atď. Je teda sebepodobný. IFS však môžu byť tiež zostavené z nelineárnych funkcií, Fraktálový plameň je príkladom. Najbežnejší algoritmus na výpočet IFS fraktálov sa nazýva „ hra chaosu “.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Syst%C3%A9m_iterovan%C3%BDch_funkc%C3%AD
https://en.wikipedia.org/wiki/Iterated_function_system
Obrázok vytvorený IFS
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sierpinski1.png
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chris_Ursitti_fractal_0000.png
Kategória: Fraktály iterovaného funkčného systému
https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Iterated_function_system_fractals
Kategória: Systémy opakovaných funkcií
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Iterated_function_systems

FRAKTÁLY ITEROVANÉHO FUNKČNÉHO SYSTÉMU

L-systém
L-systém alebo tiež Lindenmayerov systém je variant formálnej gramatiky, vyvinutý na modelovanie rastu rastlín. L-systém popisuje pravidlá pre vývoj rastliny, ktoré sa opakovane aplikujú na vznikajúci model. Tieto pravidlá môžu napr. popisovať, za akých podmienok sa stonka rastliny rozdvojí, či má vzniknúť list alebo či má časť rastliny uhynúť. Výsledný model sa môže napr. vykresliť ako obrázok alebo sa z neho vytvorí počítačový 3D model rastliny. L-systémy sa tiež dajú použiť na generovanie rôznych kriviek a sebepodobných fraktálov.
https://en.wikipedia.org/wiki/L-system
Obrázok generovaný pomocou L-systému
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Dragon_trees.jpg
Kategória : L-systémy
https://en.wikipedia.org/wiki/Category:L-systems

Barnsley papradie
Barnsleyho papradie je fraktál pomenovaný po britskom matematikovi Michaelovi Barnsleym, ktorý ako prvý popísal tento fraktál vo svojej knihe Fractals Everywhere. Toto papradie je jedným zo základných príkladov sebepodobnosti, čo znamená, že sa jedná o matematicky generovaný vzor, ktorý môže byť reprodukovateľný v každom zväčšení alebo zmenšení. Rovnako ako Sierpinského trojuholník ukazuje Barnsleyho papradie, ako graficky krásne štruktúry môžu vzniknúť použitím matematických vzorcov.
https://en.wikipedia.org/wiki/Barnsley_fern
Obrázok Barnsleyské papradie
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/83/Barnsley_fern_1024x1024.png

Cantorova množina
V matematike je Cantorova množina množina bodov ležiacich na jednej úsečke, ktorá má množstvo neintuitívnych vlastností. Objavil ho v roku 1874 Henry John Stephen Smith a predstavil ho nemecký matematik Georg Cantor v roku 1883.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cantor_set
Obrázok Cantorova množina
https://en.wikipedia.org/wiki/Cantor_set#/media/File:Cantor_Set_Expansion.gif
.
Dračia krivka
Dračia krivka je sebepodobná fraktálová krivka, ktorú možno aproximovať rekurzívnymi metódami ako sú Lindenmayerove systémy. Dračia krivka je pravdepodobne najčastejšie považovaná za tvar, ktorý je generovaný opakovaným preložením pásu papiera na polovicu, hoci existujú aj iné krivky, ktoré sa nazývajú dračie krivky, ktoré sa generujú inak.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_curve
Obrázok Dračia krivka
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Fractal_dragon_curve.jpg

Fraktálny baldachýn
V geometrii je fraktálny baldachýn tiež nazývaný fraktálny strom, jedným z najjednoduchších typov fraktálov, ktoré sa dajú generovať. Pozostáva z prevzatia segmentu, jeho rozdvojenia na jednom z jeho koncov, jeho spojenia s dvoma menšími segmentmi, postupného rozdvojenia týchto dvoch menších segmentov a tak ďalej donekonečna.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fractal_canopy
Obrázok Fraktálny baldachýn
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Fractal_canopy.svg

Kochova krivka
Kochova krivka alebo Kochova vločka alebo Kochova hviezda je do seba uzavretá fraktálna krivka obklopujúca konečnú plochu, pričom samotná krivka je nekonečne dlhá. Je to jedna z prvých objavených fraktálnych kriviek. Krivka je pomenovaná po švédskom matematikovi Helge von Kochovi, ktorý ju objavil a opísal vo svojej práci v roku 1904.
https://en.wikipedia.org/wiki/Koch_snowflake
Obrázok Kochova vločka
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Koch_snowflake_(RGB-CMY).jpg

Minkowského krivka
Minkowského krivka alebo Minkowského klobása je fraktál, ktorý prvýkrát navrhol a pomenoval Hermann Minkowski. Názov je spôsobený náhodnou podobnosťou krivky s
klobásou. Iniciátorom je úsečka a generátor je prerušovaná čiara s ôsmimi časťami jednej štvrtiny dĺžky.
https://en.wikipedia.org/wiki/Minkowski_sausage
Obrázky Minkowského krivka
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Minkowski_fractals

Sierpińského krivka
Sierpinského krivka je súvislá fraktálna rekurzívne definovaná krivka, ktorá v limite úplne vypĺňa jednotkový štvorec, je užitočná v niekoľkých praktických aplikáciách, pretože je
Bola objavená poľským matematikom Wacławom Sierpinskim.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sierpi%C5%84ski_curve
Obrázok Sierpińského krivka
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sierpinski_curve_orders_2-4.png

Sierpińského trojuholník
Sierpińského trojuholník tiež nazývaný Sierpińského tesnenie je fraktálny atraktívny pevný súbor s celkovým tvarom rovnostranného trojuholníka, ktorý je rekurzívne rozdelený na menšie rovnostranné trojuholníky. Pôvodne skonštruovaná ako krivka je to jeden zo základných príkladov sebepodobných množín – to znamená, že ide o matematicky generovaný vzor, ​​ktorý je reprodukovateľný pri akomkoľvek zväčšení alebo zmenšení. Je pomenovaný po poľskom matematikovi Wacławovi Sierpińskom.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sierpi%C5%84ski_triangle
Obrázok Sierpińského trojuholníka
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sierpinski_triangle.svg

Vicsekov fraktál
V matematike Vicsekov fraktál, tiež známy ako Vicsekova vločka je fraktál vznikajúci z konštrukcie podobnej konštrukcii Sierpinského koberca, ktorú navrhol Tamás Vicsek. Má aplikácie vrátane ako kompaktné antény, najmä v mobilných telefónoch.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vicsek_fractal
Obrázok Vicsekov fraktál
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Box_fractal.svg

ITEROVANÝ FUNKČNÝ SYSTÉM

Fraktálny plameň
Fractal flames sú členom triedy fraktálov iterovaných funkčných systémov, ktorú vytvoril Scott Draves v roku 1992. Tónové mapovanie a farbenie sú navrhnuté tak, aby zobrazili čo najviac detailov fraktálu, čo vo všeobecnosti vedie k estetickejšiemu obrazu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fractal_flame
Kategória: Fractal flames
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Fractal_flames
Videá Fractal flames
https://www.youtube.com/results?search_query=Fractal+flames+

Fraktálny reťazec
Obyčajný fraktálový reťazec je ohraničená, otvorená podmnožina reálnej číselnej osi. Takúto podmnožinu možno zapísať ako maximálne spočítateľné spojenie spojených otvorených intervalov s priradenými dĺžkami, napísané v nezväčšujúcom sa poradí; tiež odkazujeme ako fraktálny reťazec
https://en.wikipedia.org/wiki/Fractal_string

Mengerova špongia
Mengerova špongia (niekedy Sierpińského špongia alebo Menger-Sierpińského špongia) je fraktál získaný rozdelením kocky na 27 menších kociek rozdelením jej hrán na tretiny, vyradením siedmich, ktoré neobsahujú žiadne hrany pôvodnej kocky, potom je tento postup rekurzívny. opakujte pre zostávajúce kocky. Pomenovaný bol po rakúskom matematikovi Karlovi Mengerovi, ktorý ho objavil pri skúmaní vlastností topologickej dimenzie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Menger_sponge .

Sierpiński koberec
Koberec Sierpiński je rovinný fraktál, ktorý prvýkrát opísal Wacław Sierpiński v roku 1916. Koberec je zovšeobecnením Cantorovej sady na dve dimenzie, ďalší je prach Cantor.
Technika rozdelenia tvaru na menšie kópie seba samého, odstránenie jednej alebo viacerých kópií a pokračovanie rekurzívne môže byť rozšírené na ďalšie tvary. Napríklad rozdelenie rovnostranného trojuholníka na štyri rovnostranné trojuholníky, odstránenie stredného trojuholníka a rekurzovanie vedie k trojuholníku Sierpińského . V troch rozmeroch je podobná konštrukcia založená na kockách známa ako Mengerova špongia .
https://en.wikipedia.org/wiki/Sierpi%C5%84ski_carpet
Kategória: Koberce Sierpinski
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Sierpinski_carpets

Spidron
Spidron je zložitý geometrický útvar, ktorý sa skladá zo sekvencie rovnoramenných, rovnostranných trojuholníkov, z ktorých dva trojuholníky tvoria šesťuholník, pravidelný šesťuholník, ktorý je spojený s ďalším šesťuholníkom spojením jedného vrcholu s ďalším pred jedným vrcholom. Týmto spôsobom môže byť tvar vnorený do rôznych štruktúr.
https://en.wikipedia.org/wiki/Spidron
Obrázok Spidron
https://en.wikipedia.org/wiki/Spidron#/media/File:Spidron_Hexagon.JPG

T-štvorec (fraktál)
V matematike je T -štvorec dvojrozmerný fraktál. Má hranicu nekonečnej dĺžky, ktorá ohraničuje konečnú oblasť. Jeho názov pochádza z nástroja na kreslenie známeho ako T-štvorec. Spôsob vytvárania je skôr podobný tým, ktoré sa používajú na vytvorenie Kochovej snehovej vločky alebo Sierpinského trojuholníka , „obe založené na rekurzívne kreslení rovnostranných trojuholníkov a Sierpinského koberca.
https://en.wikipedia.org/wiki/T-square_(fractal)
Obrázok T-štvorec (fraktál)
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:T-Square_fractal_(8_iterations).png

SIERPIŃSKÉHO TROJUHOLNÍK

Sierpińského trojuholník
Sierpińského trojuholník je fraktálny atraktívny pevný súbor s celkovým tvarom rovnostranného trojuholníka, ktorý je rekurzívne rozdelený na menšie rovnostranné trojuholníky. Pôvodne skonštruovaná ako krivka je to jeden zo základných príkladov sebepodobných množín – to znamená, že ide o matematicky generovaný vzor, ​​ktorý je reprodukovateľný pri akomkoľvek zväčšení alebo zmenšení. Je pomenovaný po poľskom matematikovi Wacławovi Sierpińskom , ale ako dekoratívny vzor sa objavil mnoho storočí pred prácou Sierpińského.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sierpi%C5%84ski_triangle
Obrázok vytvorený IFS
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sierpinski1.png

Chaosová hra
V matematike termín chaosová hra pôvodne označoval metódu vytvárania fraktálu pomocou mnohouholníka a počiatočného bodu, ktorý je v ňom náhodne vybraný. Môžete začať z akéhokoľvek bodu mimo alebo vo vnútri trojuholníka a nakoniec by to vytvorilo Sierpińského trojuholník s niekoľkými zvyšnými bodmi (ak počiatočný bod leží na obryse trojuholníka, nezostanú žiadne body). S ceruzkou a papierom sa po umiestnení približne sto bodov vytvorí stručný obrys a po niekoľkých stovkách sa začnú objavovať detaily.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chaos_game
Obrázok Chaosová hra
https://en.wikipedia.org/wiki/Chaos_game#/media/File:Sierpinski_Chaos.gif

Sierpinski koberec
Sierpinski koberec je fraktálny útvar vytvorený rekurzívnym odstraňovaním štvorcov z plochy. Tento fraktál je zovšeobecnením Cantorovej množiny do dvoch rozmerov. Získame ho tak, že zo štvorca odstránime 1/9 obsahu a zo zvyšných 8 častí, z ktorých každá má obsah 1/9 pôvodného obsahu rovnakým spôsobom odstránime 1/9 ich obsahu. Tento postup je opakovaný donekonečna. Svoje meno dostal podľa svojho objaviteľa Wacława Sierpinského, ktorý ho prvýkrát popísal v roku 1916.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sierpi%C5%84ski_carpet
Obrázok Sierpinski koberec
https://de.wikipedia.org/wiki/Sierpinski-Teppich#/media/Datei:Animated_Sierpinski_carpet.gif

Bunkové automaty
Bunkový automat (skratka CA) je diskrétny model výpočtu študovaný v teórii automatov. Bunkový automat pozostáva z pravidelnej mriežky buniek, z ktorých každá je v jednom z konečného počtu stavov ako je zapnutý a vypnutý, môže mať ľubovoľný konečný počet rozmerov. Bunkové automaty dokážu simulovať rôzne reálne systémy vrátane biologických a chemických. Tento koncept bol pôvodne objavený v 40-tych rokoch minulého storočia Stanislawom Ulamom a Johnom von Neumannom,
https://en.wikipedia.org/wiki/Cellular_automaton

Pascalov trojuholník
V matematike je Pascalov trojuholník trojuholníkové pole binomických koeficientov vznikajúcich v teórii pravdepodobnosti, kombinatorike a algebre. Vo veľkej časti západného sveta je pomenovaná po francúzskom matematikovi Blaisovi Pascalovi.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pascal%27s_triangle
Obrázok Pascalov trojuholník
https://en.wikipedia.org/wiki/Pascal%27s_triangle

Pascalova pyramída
V matematike je Pascalova pyramída trojrozmerným usporiadaním trinomických čísel, čo sú koeficienty trojčlennej expanzie a trojčlenného rozdelenia. Pascalova pyramída je trojrozmerný analóg dvojrozmerného Pascalovho trojuholníka, ktorý obsahuje binomické čísla a týka sa binomického rozšírenia a binomického rozdelenia. Binomické a trinomické čísla, koeficienty, expanzie a distribúcie sú podmnožiny multinomických konštruktov s rovnakými názvami.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pascal%27s_pyramid
Obrázok Pascalova pyramída
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Pascal_pyramid_3d.svg

PYRAMÍDY
Pyramída je ihlanovitá stavba. Základom pyramíd býva spravidla štvoruholník alebo trojuholník, to znamená, že pyramída má zvyčajne tri alebo štyri strany, ktoré musia byť trojuholníkové. Konštrukčne najjednoduchšie je urobiť pyramídu na štvorcovú.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Pyramida
https://en.wikipedia.org/wiki/Pyramid
Reiki pyramída na web stránke Sašu Puebla
https://www.meditacia.sk/onlinesasapueblo/meditacia-so-sasom-reiki-pyramida/
Reiki pyramída na esoterika Magnum
https://apoort.net/esoterika/reiki-pyramida/

Geopatogénna zóna
Geopatogénna zóna (prípadne tiež patogénna zóna, dráždivá zóna, dračia žila, Curryho pás, geoanomálna zóna) je termín z oblasti psychotroniky a liečiteľstva, ktorým sa označujú údajné pásy na Zemi v oblastiach domnelého silného zemného žiarenia, ktoré má mať zhubný účinok obzvlášť v miestach kríženia týchto pásov). Pojem geopatogénnej zóny je stotožňovaný s termínom dračie žila, ktorý sa objavil už v starovekej Číne.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Geopatogenn%C3%AD_z%C3%B3na

Dračia žila pod pyramídov a liečivé účinky
Geopatogénna zóna (prípadne aj patogénna zóna, zóna dráždivá, dračia žila, Curryho pás) je termín z oblasti psychotroniky, liečiteľstva, ktorým sa označujú údajné pásy na Zemi so zhubným ovplyvnením zdravia. Georges Lakhovsky okolo roku 1930 tak označoval miesto poruchy frekvencie.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Geopatogenn%C3%AD_z%C3%B3na

Schémy: Fraktálna pyramída
https://origamiusa.org/thefold/article/diagrams-fractal-pyramid
Sierpinského trojuholník od Trema Removal
http://www.cut-the-knot.org/triangle/Tremas.shtml
Bodové vzory a Sierpinského trojuholník
http://www.cut-the-knot.org/ctk/Sierpinski.shtml
Fraktálne pyramídy
https://pyramide.shop/en/
Pascalov trojuholník
https://mathigon.org/course/sequences/pascals-triangle#pascal-triangle

 

 

 

Comments are closed.