Fitnes - poradňa
Všeobecné praktické rady, ktoré majú pomôcť s celkovou fyzickou kondíciou človeka, spôsobom držania tela, dýchania, stavom platničiek a kĺbov. Sem patrí aj celková ohybnosť. Tak isto sem patria aj terapie spojené s masážou, posilňovaním a rôznymi druhmi pohybových terapií. Sem zaraďujeme aj liečby vodou, teplom a bahnom. Všetko sa určuje na základe klasickej medicínskej diagnostiky, ku ktorej je priradená liečba a liečebné zásahy na základe vešteckej intuície.

<< Novšie články Staršie články >>

Upažovanie jednoručkami v ľahu na lavici
Pri upažovaní dvoch činiek opisujeme poloblúkovú dráhu a pohyb v lakťoch je blokovaný a zovretý svalmi a nehybnosťou v lakťoch.

Tlaky v ľahu na vodorovnej lavici
Ľahneme si na lavičku, chodidlá sú na zemi. Činku držíme širokým úchopom. Úchop je tak široký, aby prsné svaly pracovali čo najlepšie.

Tlaky s jednoručkami vľahu hlavou hore
Ľah na lavičku, činku držíme v natiahnutých rukách hore. Činky spustíme čo najnižšie a lakte pritom tlačíme do strán.

Zatínanie na lanových ťahačoch
Trochu netradičné posilňovacie cvičenia, ktorých cieľom je hlavne poriadne sval zaťať bez činiek.
Tieto cvičenia vedú z hľadiska medicínskeho k obnove lymfatických púmp.

Skrutkovité pohyby
Cvičenia s jednoručkami, pri ktorých môžete robiť točivé pohyby a tým sval precvičovať komplexnejšie.

Pákové cvičenia s jednoručkami
Cvičenia s jednoručným činkami, pri ktorých sa budeme snažiť praktizovať strečingové techniky. Teda nielen posilňovať svaly, ale mať aj lepšiu ohybnosť.

Do maxima, koľko to vydá
Opisujem skúsenosti pri cvičení hlavne s jednoručnými činkami. V cvičení idete od najnižšej váhy a spravíte maximum opakovaní. Potom s ďalšou váhou o niečo vyššou spravíte znovu maximum opakovaní.

Sťahovanie protismerných kladiek
Kladka je z pravej aj z ľavej strany cvičiaceho. Rukami uchopíme držadlá kladiek a to nadhmatom. Predkloníme sa až skoro do horizontálnej roviny.

Pullovery
Cvičíme s jednou jednoručnou činkou. Ľahneme si chrbtom naprieč kolmo na lavicu a činku spúšťame za hlavu. Za hlavou dole a potom pohyb činky naspäť nad hlavu a tvárovú časť.

Cvičenie na Peck –deck
Pohyb určujú vhodne nastavené parametre prístroja. Nastavíme výšku sedačky a to tak, aby obidve nohy boli celou šľapou na podlahe.

Málo alebo veľa opakovaní ?
Počet opakovaní pri použití rôznych druhov váh činiek.

Úzky a široký úchop
V tomto príspevku sa zaoberám spôsobom úchopu veľkej vzpieračskej tyče. Ide o šírku úchopu, pri ktorom sú ruky úplne pri sebe a potom postupne sa od seba vzďaľujú smerom do strán.

Uhol sklonu pri cvičení
Cvičenia na lavičkách, ktoré možno nastaviť do rôznych uhlov sklonu.
Keď budete cvičiť brušné svaly na šikmej lavičke, tak sa vo vyššej časti zachytíte nohami a hlava s telom sa dostanú pri cvičení do nižšej polohy ako nohy.

Teória pohybu činky
Rozoberám tu pohyb jednoručných a obojručných činiek v posilňovni.

Vzpažovanie cez predpaženie s jednoručnými činkami
Mierny stoj rozkročný, pokrčené kolená s mierne predkloneným trupom. Mierne pokrčené ruky s jednoručnými činkami držíme pred telom dlaňami dole.

Cvičíme na hrazde
Základný nácvik cvičenia na zariadeniach typu hrazdy. Na hrazde sa zvyčajne precvičujú hlavne svaly chrbta, ale aj svaly tricepsové, prsné, deltové a bicepsové.

Príťahy činky k brade v stoji
Veľkú činku uchopíme nadhmatom s rukami skoro pri sebe. Činku pritiahneme k brade a lakte sú stále nad tyčou.

Mikropohyb svalov
Technika nácviku cvičenia pomocou vsugerovania si pohybu po cvičení alebo počas cvičenia a posilňovania vo fitnes.

Upažovanie v sede
Sadneme si na lavičku, činky držíme pred telom, osi činiek smerujú dopredu, ruky v lakťoch sú mierne pokrčené.

Rastú mi svaly
Príspevok o užívaní vhodných látok na rast a oživenie celkovej aktivity svalov celého tela.

Trojkombinácia pri cvičení
Opisujem tu postup pri cvičení s vyššími váhami.

Upažovanie v predklone
Stoj rozkročný na šírku ramien, nohy v kolenách pokrčiť, predkloniť sa skoro do pravého uhla. Hlavu mierne hore.

Výživa a posilňovanie
V tomto príspevku sa budem zamýšľať nad výživou pri posilňovaní a cvičeniach, ktoré zvyšujú celkovú silu.

Svalové proporcie
Vytváranie svalových proporcií posilňovaním pomocou činiek, ale aj vhodnou stravou a aj užívaním rôznych špeciálnych prípravkov.

Tlaky s veľkou činkou pred hlavou
Cvik prevádzame v sede, chrbát je opretý o kolmú lavičku. Cvičenie v sede chráni chrbticu. Pokiaľ máte slabé brušné svalstvo, použitie vzpieračský opasok.

<< Novšie články Staršie články >>
Meditacia.sk > Poradne > Fitnes - poradňa >

Vyhľadávanie:
Vyhľadávanie cez Google:
Stránky o ezoterike vo svete - podľa smerov
Chcete sa dať zasvätiť?
Máte zdravotný problém?
Máte psychický problém?
Máte partnerský problém?
Výskum ezoteriky
Chcete si pozrieť galérie?
Chcete si pozrieť Učebnicu ezoteriky?
Náš obsah trochu inak
 

RSS

Add to Google 

TOPlist
Copyright © 2019 Saša Pueblo